მათ. VII.9. მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ფიგურების
ამოცნობა მათი სახეობების შედარება და კლასიფიცირება.
შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე
·
არქიტექტურისა და ხელოვნების ნიმუშებში ან მათ ილუსტრაციებში,ყოფითი
დანიშნულების საგნებში ასახელებს მისთვის ნაცნობ გეომეტრიულ ფიგურებს ან მათ ნაწილებს.
·
აყალიბებს მიმართებებს(მაგ. ზოგადობა-კერძოობა0 ფიგურათა
სახეობებს შორის.
·
ასახელებს ფიგურას მისი ნიშან-თვისებების მიხედვით.მსჯელობს
ფიგურის ამოსაცნობად მათი საკმარისობის/არასაკმარისობის შესახებ.
მათ. VII.10.
მოსწავლეს შეუძლია გეომეტრიული ობიექტების წარმოდგენა
ამოცანის კონტექსტის შესაბამისად.
შედეგი თვალსაჩინოა,თუ მოსწავლე
·
აგებს დასმული ამოცანის შესაბამის ნახაზსდა ადეკვატურად
იყენებს ასოით აღნიშვნებს.
·
აღწერს გეომეტრიულ ობიექტთა მოცემულ გრაფიკულ გამოსახულებებს
ან ობიექტთა ურთიერთმდებარეობას სესაბამისი ტერმინოლოგიის გამოყენებით(მაგ.მართკუთხა
პარალელეპიპედის რომელ წახნაგებს ეკუთვნის მითითებული წვერო).
·
გამოსახავს ბრტყელ ფიგურებს ისე,რომ მათი თანაკვეთა/გაერთიანება
იყოს მითითებული ფორმის ან თვისებების მქონე ფიგურა.
No comments:
Post a Comment